"Escarbe en el baül de la meua memòria i descobrisc que hi ha molt més del que ignore que del que sé.
En ocasions em deixe abatre pels vents contraris, perquè front al dolor i les angoixes d'altres, el temps sembla caminar més lentament que de costum.
Però jo que vaig buscant un sentiment que m'afiance en la meua raó de ser i de viure, sent que l'unica resposta a les nostres penes es L'AMOR.
Cada dia ens alcem i tornem a reconstruir-nos, tornem a donar significat a la nosta vid, tornem a entrellaçarnos amb el món, i intentem entendre'l, entendre als homes i a les dones, entendre'ns a nosaltres mateixos.
Però front a la bogeria que camina al nostre costat, sols l'amor, una simple carícia, el contacte càlid de la teua mà sobre la meua pell fa que la meua vid tinga sentit i que senta que mereix la pena continuar amb el projecte de vida "
No hay comentarios:
Publicar un comentario